کتاب جامع بازرگانی بین‌الملل

folder_openآموزش, دیجیتال مارکتینگ, کتاب
commentبدون دیدگاه

این کتاب موضوعات زیر بررسی می‌شود: مروری بر بازرگانی بین‌الملل مراکز تجاری جهانی، اقتصاد سیاسی توسعه و بازارهای نوظهور محیط‌های فرهنگی و اجتماعی نظام بازرگانی بین‌الملل

Tags: , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست